+86 15232975068
  • products
Linea di pruduzzione di macchina di pilling di lami d'acciaio

I pali di lamiera d'acciaio anu una longa storia, chì risale à l'epica rumana.I tavulini di lignu chì impediscenu u colapsu sò trasfurmati in piume di freccia, è u nome "pile di foglia" vene ancu da questu. I dui estremità di u pile di foglia sò furnuti cù serrature interlocking, è u prototipu hà cuminciatu cù pali di lignu.In seguitu, parechji migliuramentu sò stati fatti in quantu à u materiale è a forma, è u pruduttu attuale "pile d'acciaio" hè statu pruduttu.
I pali di lamiera d'acciaio sò principarmenti cuncepiti è sviluppati prudutti per a prutezzione di a riva di u fiumu, a prevenzione di colapsu è i prughjetti temporanei di cofferdam. S'appoghjanu nantu à a tecnulugia di formatura di rotulu di forma fredda accumulata annantu à l'anni, i pali di lamiera d'acciaio cù forme di qualità unica è d'alta precisione sò pruduciuti. , è e caratteristiche di i pali di lamiera d'acciaio sò cumplettamente utilizati. À mezu à elli, i più rapprisentanti "pali di lamiera d'acciaio in forma di Z" è "pali di lamiera d'acciaio in forma di omega". campi cum'è edifizii permanenti è strutture tempuranee, è suluzioni economicamente superiore sò stati cuncepiti secondu l'applicazione.

Thomas Steel Sheet linia di pruduzzione hè un equipaggiu usatu pi pruducia pali azzaru da laminazione à friddu furmendu mètudu tecnicu da i bobine d'acciaio.A macchina hè cuncepita basatu annantu à e dimensioni trasversali di e so produzioni finali, è pò fabricà e produzioni finali in a gamma di tolleranza.A macchina di palplanche include bobina di carica, decoiler, raddrizzatura, alimentazione in pitch, saldatura di testa è taglio di coda, livellazione guidata d'entrata, formatura di rotuli, tagliata à a lunghezza, rullu di trasportu, scaricamentu, trasferimentu di catena.

A linea di produzzione di pali d'acciaio Thomas hè cunnisciuta in u mondu per a formatura di rulli robusta è affidabile è l'equipaggiu cunnessu cuncepitu per l'industria di formatura di metalli.U pesu puramente - è a forza è a durabilità cunsequenti - di u nostru equipamentu in paragunà à l'altri manufatti ci pone davanti à a cumpetizione.

U nostru equipamentu di calibre pesante hè ingegneratu per eseguisce u massimu spessore di materiale nantu à una basa di ogni ghjornu per a vita di a linea.Aspittemu di travaglià cun voi per sviluppà una soluzione innovativa di fabricazione chì vi distingue da a vostra cumpetizione.


Tempu di Postu: 23-Nov-2021